Friday, December 22, 2017

Christmas Patterns

1. Reindeer pattern
2. Moose pattern
3. Angel pattern
4. Mouse pattern



























Vandaag het laatste blogbericht met vier leuke gratis haakpatroontjes voor Kerst. Ik hoop dat je de blogberichten leuk vond, en dat je nog tijd had om een van deze patroontjes te maken. Morgen is het weer tijd voor Link Your Stuff, dus wie weet zie ik daar wel iets langskomen. Wil je alle patroontjes nog eens terugzien? Klik dan hier om alle blogberichten met een Kerst-thema te zien. Veel haakplezier gewenst!

So today the last blog post with four cute and free Christmas patterns. I hope you liked the blog post, and maybe you made one of these patterns. Tomorrow there's another Link Your Stuff on my blog, so maybe I will see some of the patterns being linked up there. Do you want to see all patterns that I posted this week? Click here to see all blog post with a Christmas-theme. Happy crocheting!

1 comment:

  1. Hallo Annemarie,
    Ik heb je blog gevonden via Marmarel, graag wil ik mee blijven lezen en genieten van al dat moois wat je plaatst. Haak sinds enige tijd ook zelf, maar niet zulke prachtige dingen als ik vaak voorbij zie komen op blogs, of zoals hier. Al dat kleine daar heb ik zeker weten nog een heleboel voor bij te leren. Maar, een mens is nooit te oud om te leren dus wie weet, kan ik het zelf ook een keer voor elkaar krijgen.

    Ik kom zeker nog regelmatig langs om te kijken en te leren maar vooral om te genieten van al dat leuks.

    Fijne Kerst en alle goeds voor 2018.

    Groetjes
    Wil

    ReplyDelete