Sunday, May 7, 2017

Yarn giveaway



Ik heb dit weekend mijn voorraad wol geordend en opgeruimd en omdat niet alles zelf kan houden heb ik een paar prachtige bollen verzameld om weg te geven aan een van mijn volgers. Je ziet de bollen hierboven op de foto. Vind jij het leuk om dit pakket thuis gestuurd te krijgen? Laat dan hieronder een reactie achter. Ik maak de winnaar morgen bekend.

I organised my yarn storage this weekend and because I can no longer keep everything myself I collected a few gorgeous balls to give away to one of my followers. You can see the balls on the picture above, Do you like this pack and do you want to receive it? Leave a comment below. I'll announce the winner tomorrow.

88 comments:

  1. Wat attent van je. Omdat ik ook zoveel voor anderen haak, zou de wol zeer welkom zijn.
    Doe graag mee met de loting.
    Fijne dag.

    ReplyDelete
  2. Amazing colors,my favorite,thank you for tge chance to win it.
    pprincipeta@yahoo.com

    ReplyDelete
  3. Ja, dat zou leuk zijn! Ik zie wat mooie projecten voor tijdens mijn verlof.

    ReplyDelete
  4. Wauw, geweldig! Super lief dat je dit wilt delen met je lezers. Ik waag graag een kansje :) Fijne zondag vandaag!

    Liefs, Inge

    ReplyDelete
  5. WoW super mooie kleuren, die kan ik wel mooi combineren.
    Graag doe ik mee met de verloting.
    Fijne handwerk dag

    ReplyDelete
  6. Wat een mooie kleurtjes... Ik waag graag mijn kans... Wie niet waagt, wie niet wint.

    ReplyDelete
  7. Oooo pretty. Feeling hopeful, fingers crossed, good luck everyone, and thank you for such generosity xxx

    ReplyDelete
  8. Een mooi gebaar, doe graag mee

    ReplyDelete
  9. Wat lief van je, ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  10. Waag graag een kans! Zijn helemaal mijn kleurtjes ;)
    Fijne dag!
    Lieve groetjes,
    Nienke

    ReplyDelete
  11. Lovely yarns I would love to own. Thank you so much and good luck to everyone

    ReplyDelete
  12. Ja, super fijn! Ik doe graag mee :).
    Groetjes,
    Edith

    ReplyDelete
  13. Super lief van je! Ik waag ook een kans. Heb nog wat ruimte in mijn voorraadkast en genoeg inspiratie om er wat moois van te maken.
    Fijn weekend, Esther

    ReplyDelete
  14. Zo vrijgevig van je, zeg! Zou wel graag eens een foto van gans je voorraad zien ;-)
    Ik doe alvast graag mee voor een kansje. Altijd benieuwd om nieuwe garen te leren kennen.

    ReplyDelete
  15. Mooie, misschien voor mij wel nieuwe, garens zijn altijd fijn. Doe graag mee met deze give-away. Dank je wel voor het organiseren. Fijne zondag!

    ReplyDelete
  16. Wat een goed idee; opruimen en iemand anders blij maken met jouw 'restjes'. Ik vind de kleuren super mooi! Zacht en neutraal voor de lente! Ik doe heel graag mee :-)

    ReplyDelete
  17. Mooie kleurtjes! Heel andere dan die waar ik gewoonlijk naar grijp. Soms moet je uit je comfortzone komen, daarom doe ik zeker mee aan de give-away.

    ReplyDelete
  18. Wat een leuke actie! Lief dat je dit wilt geven aan 1 van je lezers. Ik waag graag een gokje! Ken heel veel garen nog niet en dit is een leuke manier om het te leren kennen!

    Liefs Froukje

    ReplyDelete
  19. Wat lief van je om zoveel garen weg te geven!
    Ik doe graag mee, vind het prachtige kleuren en zie al een heel mooi vest ontstaan.
    Een tijdje terug kreeg ik een kledingadvies cadeau, en dit blijken mijn kleuren te zijn.
    Heel anders als wat ik altijd koos, maar inderdaad blijken deze kleuren mooi te passen bij mij.
    Fijne handwerkzondag!

    ReplyDelete
  20. Jeetje, zoveel garen weggeven, wat een lief gebaar.
    Ik doe heel graag mee. Groet Manon

    ReplyDelete
  21. Wat lief van je!
    Het garen ziet er prachtig uit, graag waag ik mijn kansje. :)

    ReplyDelete
  22. Wat een prachtige kleuren. Daar kan ik wel een iets moois van maken.
    Ik doe graag mee. Wie weet heb ik een keer geluk.

    Hartelijke haakgroetje,

    Essiehaaktgraag

    ReplyDelete
  23. Wat een leuke give-away en ik doe graag mee. Ik zag al garen waar ik nog niet mee gewerkt heb. Altijd leuk om dat weer uit te proberen :)
    Groetjes en een fijne zondag, Anita

    ReplyDelete
  24. nou dat is geweldig! waag graag een kansje, groetjes mar broeders

    ReplyDelete
  25. Wat een leuke give-away. Ik doe graag mee. Ik heb nog nooit met lang yarns gewerkt dus ben benieuwd. Een hele fijne zondag.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    ReplyDelete
  26. Beautiful yarn. What a wonderful way to start Christmas gifts. Shift from a gift.

    ReplyDelete
  27. Wat een leuk idee, mooie kleuren ook, maar omdat ik zelf nogal veel op voorraad heb gun ik het graag iemand anders.

    ReplyDelete
  28. Wie wil deze mooie bolletjes nu niet winnen?!? Natuurlijk maak ik graag een kans.
    Leuk idee trouwens. Misschien moet ik dat ook eens doen met mijn stofvoorraad die begint uit te puilen.

    ReplyDelete
  29. Ben momenteel nogal 'mutserig' bezig. Voor ieder gezinslid brei ik minstens één nieuwe muts. Je kunt alvast maar klaar zijn voor de winter (lol) De garens op de foto lijken mij mooi voor nog een paar leuke mutsen. De restjes gebruik ik dan weer voor mijn poppen. Klinkt het heel raar dat ik in het zonnetje, dat eindelijk schijnt, warme hoofddeksels zit te breien?

    Fijne zondag

    ReplyDelete
  30. Zomaar wol weggeven... ik denk dat mijn voorraad daar nog lang niet groot genoeg voor is! Ik doe dus graag mee :)

    Groetjes Daniëlle

    ReplyDelete
  31. Whoehoe! En ze passen zo mooi bij mekaar!

    ReplyDelete
  32. Wat leuk zo'n actie ik doe zeker mee. Zie al wat bolletjes waarvan ik al langer denk die zou ik weleens willen proberen

    ReplyDelete
  33. Beautiful yarn - would love to have it come live with me!

    ReplyDelete
  34. I love them, the colors are so gorgeous. Thank you so much.

    ReplyDelete
  35. Ooooh! I would love a chance at playing with those beautiful yarns! Love your blog! Thank you!

    ReplyDelete
  36. Wat een mooie bolletjes! Ik doe graag mee.

    Marjan

    ReplyDelete
  37. Wat een leuke give-away! Mooie kleuren, mooie wolletjes... Ik doe graag mee. Groeten Mirella Groeneveld

    ReplyDelete
  38. Opruimen is bij jou dus echt opruimen, de bolletjes het huis uit doen en er iemand anders blij mee maken. Ik denk meteen aan mijn zieke vriendin. Voor haar is haken haar verzetje in huis én haar contact met buitenshuis. Ik doe graag voor haar mee.

    Groetjes en fijne zondag, Margaret
    Groetjes en fijne zondag, Margaret

    ReplyDelete
  39. I love the colors-what a wonderful collection to giveaway! Thank you, Susan

    ReplyDelete
  40. Ik lees met je mee maar reageer nooit, ik schaam me best en waarom dat weet ik eigenlijk zelf niet. De kleuren van de bolletjes zijn mooi en warm. Ik zie een sjaal voor me voor mijn moeder. Daarom durf ik nu wel een reactie te plaatsen. Ik weet dat mijn moeder door haar dementie nooit de sjaal zal 'zien' maar ik kan hem wel zien en weet dat het haar warmte zal geven.
    Dankjewel Annemarie voor je mooie blog met heel veel ideeen.

    Groetjes
    Tanja

    ReplyDelete
  41. Dat zou ik echt heel leuk vinden. 😊

    ReplyDelete
  42. Ik doe graag mee met deze leuke actie. Mooie zomerse kleuren. <3

    ReplyDelete
  43. Schitterend. Ben altijd wel met iets bezig. Heb dus altijd wel iets tekort.

    ReplyDelete
  44. Leuke bollen, leuke kans ;-)

    ReplyDelete
  45. Beautiful yarns !!! Beautiful gesture !
    Hug
    Anna

    ReplyDelete
  46. Beautiful yarns !!! Thank you so much and good luck to everyone

    ReplyDelete
  47. Pick me please! hahaha! Please I’m serious! :) I don’t usually participate but these looks awesome and yummy. I can make lots of Fridas and so on. I want to thank you very much...you like one of my pictures on instagram and I was jumping in one feet. Thanks and good look to me. :) have an awesome day.

    ReplyDelete
  48. Ooh lovely soothing colours Annemarie, would love to be in with a chance to win!

    ReplyDelete
  49. Jaaa! Helemaal mijn kleuren!

    ReplyDelete
  50. Wat lief! Ik zou deze voor mij nog onbekende wolletjes graag willen proberen.

    ReplyDelete
  51. Wat een leuke geste , ik kom voor het eerst op je blog vandaag , de titel viel me op.
    Ik ben haakverslaafd. Tot nu toe allemaal plaids gehaakt in felle kleuren , jouw garen zou een mooie tegenhanger kunnen zijn. Ik doe graag mee. Astrid

    ReplyDelete
  52. What a lovely bunch! Chalk and warm neuter shades are my favourite, I can see how many beautiful little projects the lucky person who will win them can do. :-)

    ReplyDelete
  53. Nou heel graag natuurlijk ;-)

    ReplyDelete
  54. Wat leuk , daar kun je iemand nog heel blij mee maken!Mij bijvoorbeeld.

    ReplyDelete
  55. Leuk! Mijn zwangerschapsverlof is net begonnen en dus alle tijd om van alles voor de baby te haken. Een pakketje met garen zou dus heel goed uitkomen :-).

    ReplyDelete
  56. Fantastic giveaway!!! I would love to be the owner of this lovely yarn bunch. I will keep my fingers crossed. ;)

    ReplyDelete
  57. Dat zouden de perfecte kleurtjes zijn om mijn voorraad aan te vullen :-)
    Ik zwicht altijd voor de fellere kleurtjes in de winkel, maar deze tinten zijn perfect om mee te combineren of juist een rustig haakprojectje mee te maken. Dus ik waag mijn kans!
    Fijne week, Sigrid

    ReplyDelete
  58. Wat lief om zo iets moois weg te geven!
    Ik doe graag mee. Je weet maar nooit.

    ReplyDelete
  59. Mmm morgen, maak ik nu nog kans om mee te doen? Ik hoop het!

    Groetjes Marijke

    ReplyDelete
  60. Ik wil me ook aansluiten in de rij. Lief dat je dit weggeeft!

    Groetjes, Geertje

    ReplyDelete
  61. Ik heb juist ook mijn voorraad geordend en kwam tot de conclusie dat die behoorlijk geslongen is en nodig aan uitbreiding toe is. Dus het zou heel goed op zijn plaats zijn jouw prachtige pakket. Ik vind het een lieve actie.
    Groetjes,
    Annette

    ReplyDelete
  62. Wow, what a lovely selection of yarns that I would love to win. Thank you for the chance to win. Good luck everyone :-))

    ReplyDelete
  63. Well done in sorting your stash, mine is still scattered around the house, thanks for the chance to win such gorgeous yarn, fingers crossed : )

    ReplyDelete
  64. Kan ik nog meedoen? Altijd leuk om iets te krijgen zodat ik weer voor anderen kan haken/breien

    ReplyDelete
  65. hobbydingen.wordpress.comMay 8, 2017 at 9:04 AM

    Wow daar word ik blij van.. van de foto alleen al! Zulke mooie zachte kleurtjes! Ik doe mee.. met deze lieve give away :-)

    ReplyDelete
  66. Ik zou die graag willen... dank U voor het game.
    Titi
    belgium1860@skynet.be

    ReplyDelete
  67. Garen is altijd welkom Annemarie, van welke soort dan ook. Ik kan er van alles mee maken :)

    ReplyDelete
  68. Mijn vriendin zit in een rolstoel en kan alleen nog maar handwerken ,wat zij dan ook doet voor zieke kindjes. Deze zouden heel blij zijn met knuffels of dekentjes uit deze wol. Graag doe ik dan ook mee in haar plaats

    ReplyDelete
  69. Op de valreep nog even meedoen, als het kan?! Wat een leuke bolletjes, heerlijk hé zo nu en dan oprumen! Geniet van de nieuwe week!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    ReplyDelete
  70. Lieve actie! Graag een lootje

    ReplyDelete
  71. Erg mooie garens en laat ik nu net vanochtend een heel mooi haakpatroon te hebben gevonden voor een omslagdoek. Dit garen zou daar fantastisch voor zijn, dus ik doe graag mee.

    Groetjes,
    Ester

    ReplyDelete
  72. wil graag mee doen kansje van 1 op? ach maak niet uit is en blijft spannend groetjes van mij

    ReplyDelete
  73. Love those soft colours. Thank you for the chance to win your giveaway.

    ReplyDelete
  74. I am only beginning to crochet again after 25 years, so I don't have a stash yet. These would be a great way to correct that! Thank you for the opportunity!

    ReplyDelete
  75. Beautiful balls of yarn--thanks for the chance to win.
    slrdowney at hotmail dot com

    ReplyDelete
  76. Not sure if you can ship internation but this would be amazing!! Thanks for this chance!
    i_love_books at aol dot com

    ReplyDelete
  77. Lovely colors! (carmen99 at asimplehomestead.com)

    ReplyDelete
  78. Anonymous Astrid wil graag meedoen aan je gulle weggeefactie! Knap van je om afstand te doen van deze prachtige bolletjes!

    ReplyDelete
  79. Wat een super gave away. Nou als het nog kan wil ik graag nog meedoen. Bedankt voor deze mooie kans

    ReplyDelete
  80. Doe graag mee! Mooi garen voor kussens op onze nog saaie bank.. Mirjam S

    ReplyDelete
  81. zo tof, ik ben bezig met projectjes voor het goede doel, dus zou zo hard van pas komen

    ReplyDelete