Thursday, November 10, 2016

Crochet for charity


























♥ Click this link if you want to follow my blog with Bloglovin ♥

Click here to go to my Etsy-shop *** Klik hier om naar mijn Etsy-shop te gaan

Het einde van het jaar nadert, en wie mijn blog al langer volgt weet dat ik elk jaar handgemaakte spulletjes inzamel voor een project in Roemenie. Ik ben dus al weer begonnen met haken, en omdat ik altijd zo veel mogelijk knuffels wil haken kies ik elk jaar iets eenvoudigs uit. Wil je weten wat het wordt? Kom dan komende week nog even terug. Vind je het leuk om ook iets in te sturen? Stuur je dan even een berichtje via het contactformulier in de zijbalk en dan laat ik je weten hoe je in kunt sturen.
Ik maak zelf alleen knuffels voor dit project, maar inmiddels weet ik dat jullie ook heel graag andere dingen insturen. Dus mutsjes, handschoenen, dekens, kleertjes of sjaals zijn ook van harte welkom. Zolang het maar handgemaakt is. Als je iets instuurt, doe dat dan alsjeblieft voor 22 december a.s. Een fijne avond gewenst!
p.s. hier kun je lezen en zien wat dit precies geworden is. :-)

The end of the year is coming, and if you are a follower of my blog for some time, you might now that I collect handmade goods for a project in Romania. I've started crocheting for this project again, and because I want to send in as many toys as I can, I always choose an easy project. Do you want to know what it will be? Come back next week and I'll show you. Do you want to donate as well? Please send a message through the contact form in the right side bar and I'll let you know where to send your goods.
I only make toys for this project, but I know that some of you prefer sending in other things. So I'm happy to receive hats, mittens, blankets or scarves as well. As long as it is handmade. Please make sure to send in before the 22nd of December. Enjoy your evening!

p.s. click here if you want to know what the project on the picture is.

3 comments:

  1. Het lijken de oortjes van het Lanukas beertje wel.
    Ik ben benieuwd.Succes.

    Groetjes, Annie

    ReplyDelete
  2. Mooi dat je wer inzamelt voor dit project. Ik ben benieuwd wat jij dit jaar voor het project haakt.

    Groetjes, Margaret

    ReplyDelete