Sunday, April 26, 2015

Boho Crochet & Simply Crochet

























Ik kreeg van de week een mailtje dat het patroon van de rugzak dat in het boek Hippie Chic Haken staat gepubliceerd is in de laatste Simply Crochet (issue 30). Ik ben een groot fan van Simply Crochet, dus ik ben apetrots dat het patroon nu ook daar in te vinden is. Het boek Hippie Chic Haken vind je hier, maar mocht je alleen het patroontje van de rugzak willen hebben dan kun je Simply Crochet issue 30 aanschaffen of het patroontje bestellen via Ravelry, mijn Etsy-shop of LoveCrafts.

I got an email this week that the pattern of the backpack that's in the book Boho Crochet is published in the latest Simply Crochet (issue 30). I'm a huge fan of Simply Crochet, so I'm very proud that the pattern is published in that mag too. The book Boho Crochet is available here, but if you're only interested in the backpack pattern you can buy Simply Crochet issue 30. But you can also purchase the pattern at Ravelry, in my Etsy-shop or at LoveCrafts.

11 comments:

  1. Dit is echt een vrolijke rugzak. Ik had hem al in het magazine gezien. Ik wist niet dat jij de ontwerpster bent. Dat maakt hem extra leuk.

    Groetjes en fijne dag, Margaret

    ReplyDelete
  2. Ha Annemarie,
    Wat een leuke rugzak. Die wil ik erg graag maken. Alleen weet ik niet hoe dat gaat met alleen het patroon kopen. Ik heb geen smartphone. Komt deze ook in de Nederlandse uitgave Simply Haken? Dan wacht ik daar wel op.
    Groetjes Leny

    ReplyDelete
  3. Ha Annemarie,
    Wat een leuke rugzak. Die wil ik erg graag maken. Alleen weet ik niet hoe dat gaat met alleen het patroon kopen. Ik heb geen smartphone. Komt deze ook in de Nederlandse uitgave Simply Haken? Dan wacht ik daar wel op.
    Groetjes Leny

    ReplyDelete
  4. De rugzak is heel mooi groetjes Marie-Claire

    ReplyDelete
  5. Wauw, gefeliciteerd - wat stoer! En terecht ook, want wat een ongelooflijk leuk patroon is het... Eens even bekijken of ik het boek of het magazine ga kopen ;)

    ReplyDelete
  6. Super stoer!! Ik zocht dit patroon laatst al eens in je Etsy shop.. Ik wil hem namelijk ook voor dochter!! Ik zal gauw op zoek gaan naar het boek of tijdschrift. Nogmaals leuk dat je er in staat, gefeliciteerd!!

    ReplyDelete
  7. This should a beautiful bag. Well done and I like how colorful it is.

    ReplyDelete
  8. That is simply adorable! I love it.

    ReplyDelete
  9. Oh my, I want one. I love, love this Annemarie. Congrats too on getting published in Simply Crochet, dis wonderlik

    ReplyDelete
  10. Congratulations on being published! That is a beautiful bag.

    ReplyDelete