Wednesday, July 10, 2013

Another fun giveaway!

Bungelknuffels haken - klik hier























♥ Click this link if you want to follow my blog with Bloglovin ♥

Ik had het al aangekondigd: ook vandaag weer een leuke giveaway van een heel erg mooi boek. Normaal gesproken doe ik geen boek recensies, maar ik dacht dat het leuk was om dat nu eens wel te doen. Dan weet je tenminste goed waar je kans op maakt :-) Dit keer is het het boek Bungelknuffels haken van auteur Monique Vos-Meulenbroek. Na het lezen van de inleiding - waarin te lezen is dat het nichtje van Monique heel lief model heeft gestaan voor dit boekje - heb ik het even doorgebladerd. Met name van de foto op de achterkant werd ik heel blij. Een hele rij leuke knuffels waarvan ik er zo drie zie die ik in elk geval zou willen haken. Dat belooft wat. De knuffels worden allemaal gehaakt met haaknaald 2.5 of kleiner, en de meest gebruike garens zijn Phildar Coton en Catania. Allebei hele fijne garens en bij veel wolwinkels verkrijgbaar. En dat is natuurlijk ook altijd fijn. De meeste lijfjes zijn hetzelfde, met uitzondering van het patroontje van de rups en de draak. Het was me eigenlijk niet eens opgevallen dat ze hetzelfde waren, totdat ik het las in het boekje. Maar het geeft niks, want alle patroontjes zijn uniek en de persoonlijke inleidende teksten van de auteur bij alle patroontjes zijn leuk om te lezen. Het formaat van het boekje is trouwens ook leuk. Iets anders dan de meeste andere formaten van Forte Uitgevers, en dat maakt dat dit boekje er makkelijk tussenuit springt. Al met al vind ik het boekje een aanrader. Het boek is hier verkrijgbaar.
Vind ik iets niet leuk aan het boekje? Mijn favoriete haaknaald is 4mm, dus als ik dan echt iets moet noemen is dat het, maar ik weet zeker dat er heel veel mensen zijn die het niet met me eens zijn dus dat komt helemaal goed :-)
Wil je dit boekje winnen? Laat dan hieronder een reactie achter. A.s. zaterdag maak ik de winnaar bekend. Succes!

I've announced it last week already: there's a new giveaway today of a very fun book. Usually I don't do book reviews, but I thought it would be nice to do it this time so you know what you can win :-) This time I'm giving away the book Bungelknuffels haken from the author Monique Vos-Meulenbroek. After reading the introduction - in which you read that the little niece of Monique has been modelling for this book - I looked through the book. Especially the picture on the back of the book made me happy. A line of cute amigurumi animals of which I want to make at least three. That's looking good. All amigurumis in this book are made with crochet hook 2.5mm or smaller, and the most used yarns are Phildar Coton and Catania. Both very nice yarns and available at most yarn stores and that's very handy ofcourse. Most bodies are the same, except the bodies of the dragon and the catterpillar. I didn't notice they were the same, until I read it in the book. But it's no problem at all, because all patterns are unique and the short introductions that are written with every pattern are fun to read. The size of the book is very nice by the way. The book size is different from most books from Forte Publishers, and that makes this book stand out. Looking at the entire book I think it's a fun book to have. It is available here.
Is there something I don't like about the book? My favourite crochet hook is 4mm, so if I have to mention something then this is it, but I'm sure a lot of people don't agree with me so this book awaits a great future if you ask me :-)

Do you want to win this book? Then leave a comment below. I'll announce the winner this Saturday. Good luck!

178 comments:

  1. Wat een leuk boekje!! Ik wil wel een gokje wagen!!
    Groetjes van Renate

    ReplyDelete
  2. Het lijkt me een erg leuk boek! Goede recensie! Ik doe heel graag mee aan je give away.
    Mijn kinderen werden al enthousiast bij de foto.

    Liefs, Evita

    ReplyDelete
  3. Ik wil dit boekje wel graag winnen, zo te zien staat het boordevol leuke patronen!

    ReplyDelete
  4. Ja...ik zou het heel graag willen winnen, zulke lieve knuffeltjes!
    Liefs,
    lianne

    ReplyDelete
  5. Erg leuk boekje,ik doe heel graag mee. Ik kan daar mooi de knuffelverzameling mee gaan aanvullen.
    Liefs,Natasja

    ReplyDelete
  6. Ik doe heel graag mee hoor voor dit mooie boekje, lijkt me ook leuk eens te doen die bungelknuffels

    ReplyDelete
  7. Het lijkt me een leuk boekje en zit nog verlegen om wat cadeauideetjes ... Ik doe dus graag mee!

    ReplyDelete
  8. dat ziet er leuk uit. En ik hoor dochter nu al zeggen bij ieder patroontje dat ik die voor haar moet maken, haha. Dus ik waag graag een kansje.

    ReplyDelete
  9. Deze staat heeeeeeeeeeel hoog op mijn verlanglijstje dus ik waag hier graag een gokje.
    Groetjes, Amarins

    ReplyDelete
  10. Ik doe weer graag mee met deze leuke actie!

    ReplyDelete
  11. Ik wil heel graag meedoen, het lijkt me een heel leuk boekje. Ik heb al leuke creaties voorbij zien komen uit het boekje, bij andere blogsters.

    ReplyDelete
  12. Ik wil! En dan maak ik onmiddellijk het muisje van de flap!

    ReplyDelete
  13. Ja, ja, ja, die wil ik! Dus we doen weer mee!

    ReplyDelete
  14. JA leuk!
    Ik heb er al even in mogen kijken en ze zijn zo LEUK!

    Maar nog leuker als ik deze zou winnen!

    Dank je wel
    Martine

    ReplyDelete
  15. Heel leuke knuffels, ik doe mee hoor,
    groetjes Hanneke

    ReplyDelete
  16. ik doe graag mee

    groetjes chantal

    ReplyDelete
  17. Ook ik doe weer graag mee.
    Groetjes, Geertje

    ReplyDelete
  18. Knuffels zijn er leuk uit, dus ik ding graag mee.

    ReplyDelete
  19. Wat lijkt me dat een leuk boekje om met vakantie mee te nemen met wat bolletjes katoen en natuurlijk haaknaald 2,5!

    Gr. Diane

    ReplyDelete
  20. Oh, dat lijkt me een leuk boek! Ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  21. That looks like a great book! The patterns might be used as baby toys ;)

    ReplyDelete
  22. Lijkt me een heel leuk boekje..de beestjes van de voorkant zijn al zo leuk..doe graag mee!!

    ReplyDelete
  23. IK maak graag een kansje op dit boek, lijkt me erg leuk!
    groetjes,
    Gerbiene

    ReplyDelete
  24. Ohh wat schattig! Het boek klinkt leuk.. dus ik wil wel een gokje wagen!

    ReplyDelete
  25. Lijkt mij een super leuk boekje! ik zou hem graag winnen.
    groetjes,
    Martine

    ReplyDelete
  26. wat een creatieve give aways heb je toch elke keer. Dus ik doe graag mee. amifan

    ReplyDelete
  27. Dit lijkt me een super gaaf boekje! Ik doe heel graag mee! Leuk voor op de camping!

    Groetjes Leonie

    ReplyDelete
  28. ik wil graag een gokje wagen, ik vind dit een leuk boekje

    groetjes liesbeth

    ReplyDelete
  29. Leuk! Ik wil graag meedoen!

    ReplyDelete
  30. Een boekje om gelijk verliefd op te worden, dus doe ik graag mee.

    groetjes, Betsy

    ReplyDelete
  31. Wat een leuk boekje! Ik zou graag een paar bungelknuffels willen haken voordat ons eerste kleintje wordt geboren! Staat vast schattig op de babykamer...

    ReplyDelete
  32. Hoi Annemarie,
    Wat een leuk boekje, ik wil graag een kansje wagen. Erg jammer om te lezen dat je gaat stoppen met de haakfactory, maar ik blijf graag je blogjes volgen. Goed dat je voor je eigen rust kiest, soms is het nou eenmaal keuzes maken in het leven!
    Succes met alles,
    Groetjes, Monique

    ReplyDelete
  33. Dat klinkt heel aantrekkelijk, je recensie! En zo te zien is het ook heel erg leuk. Ook ik wil graag meedoen.
    Hartelijke groet,
    Akkelien

    ReplyDelete
  34. Ik ga de knuffeltjes maken voor kinderen in een weeshuis, waar ik ook sokken en dekentjes voor haak en brei samen met andere dames.

    ReplyDelete
  35. Lijkt me leuk te haken, die kleine popjes. Ik zou haaknaald 3 nemen , 2,5 is inderdaad heel fijn. Dan zouden de knuffeltjes ook iets grote zijn, vermoed ik! Ik zet ook een linkje naar je give away en nu hopen... Dat ik erbij ben!
    Groetjes Sofie

    ReplyDelete
  36. Dat klinkt als een erg leuk boekje! Bungelknuffels voor mijn neefjes en nichtjes, die zullen daar heel blij van worden!
    Ik doe dus graag mee!

    Groetjes sietske

    ReplyDelete
  37. Ik wil wel een gokje wagen voor dit leuke boekje, zodat ik als tante in wording voor mijn lieve nichtje in spee lieve knuffeltjes kan gaan haken;-)

    ReplyDelete
  38. Schattig! K doe ook graag meee!

    ReplyDelete
  39. Bungels nog aan toe.
    Ik doe weer mee.
    Hopelijk bungelen er gauw heel wat bungelknuffels hier thuis.

    ReplyDelete
  40. Lijkt mee een erg leuk boekje, dus ik doe graag mee, wie weet.....

    ReplyDelete
  41. Wat een leuk boekje! Leuke knuffels om te maken en daarna weg te geven.

    ReplyDelete
  42. Natuurlijk wil ik aan deze give away meedoen zien er schattig uit die bungelknuffels :-)

    ReplyDelete
  43. Hij staat al een poosje op mijn verlanglijstje. Hij ziet er zo leuk uit! Ik doe graag mee!
    Liefs Anniek

    ReplyDelete
  44. Ik doe graag mee voor dit leuke boekje

    ReplyDelete
  45. Natuuuurlijk wil ik dit boekje winnen! Wederom een leuke giveaway! Thanks!

    ReplyDelete
  46. Oh ik ben pas aan het haken, maar wat is het verslavend :) Ik wil dus ook wel graag meedoen met deze giveaway.. Heel erg leuk!

    ReplyDelete
  47. wat een onwijs leuke give away dit! dat wordt weer duimen draaien!

    ReplyDelete
  48. Helupppp ik kom er niet in? Nu wel??? Ik hoop het, want ik wil het ook heeel graag winnen.

    ReplyDelete
  49. Aangezien ik net gestopt ben met werken en ik nu veel vrije tijd heb om in te vullen, lijkt me dit een erg leuk boekje om te proberen iets uit te maken. Dus.....hoop ik dat ik de gelukkige ben!
    Gr Anna

    ReplyDelete
  50. zulke knuffels zijn gewoonweg zo schattig!
    ik waag graag een kansje :)

    Grtjs

    ReplyDelete
  51. Voor kleine haakprojektjes ben ik altijd in, doe dus graag mee! Bedankt voor de kansen;)

    ReplyDelete
  52. lijkt mij erg leuk!! een leuk project voor in de vakantie

    ReplyDelete
  53. Natuurlijk doen we mee! Wat een leuk boekje. We wagen een gokje.

    Groeten Thea

    ReplyDelete
  54. Volgens mij staat hier het patroon in van het versleten knuffeltje van het zoontje van vrienden. Het is iig dezelfde stijl. Als ik het boekje win, kan ik hem blij maken met een nieuwe favoriete knuffel èn een reserve...!

    ReplyDelete
  55. Het lijkt me een leuk boekje,dus doe heel graag mee. Groetjes jolanda

    ReplyDelete
  56. Omdat ik toch eens knuffels wil haken, doe ik mee! gr. Hennie

    ReplyDelete
  57. Kleine knuffels haken geeft m veel ontspanning en dat kan ik wel gebruiken, dus lijkt het me heerlijk om zo'n boekje te winnen

    ReplyDelete
  58. Oooooh wat een schatjes ! Het lijkt mij erg leuk om deze beestjes te haken en verschillende kinderharten te verblijden met mijn haaksels

    ReplyDelete
  59. Zo leuk de bungels ik doe graag mee! Dank voor deze kans

    ReplyDelete
  60. Graag zou ik een gokje willen wagen, met het meedoen met het winnen van dit boekje. Gr. Tineke

    ReplyDelete
  61. Zo leuk, dus ook ik doe een poging!

    ReplyDelete
  62. Ziet er heel leuk uit. Hier wil ik graag iets uit haken! Groetjes, Lea

    ReplyDelete
  63. Ook ik doe heel graag mee!! Ik zou ze graag allemaal haken voor mijn grootste fans: mijn 3 zoons!! Toffe give-away-actie!!

    ReplyDelete
  64. Wat een leuke vriemdjes. Ik zie al glunderende kindersnoetjes voor me

    ReplyDelete
  65. Bestaan er haaksters die dit níet zouden willen hebben? Wat een luufjes!

    ReplyDelete
  66. Ik wil ook wel een poging wagen.
    Brechtje van Wijk

    ReplyDelete
  67. Ik volg je sinds kort op Facebook, maar je enthousiasme is erg aanstekelijk, dus hier ben ik dan op je blog! :) ik doe heeeel graag mee voor het boek. Ben vandaag toevallig een leuk haakboekje misgelopen van een andere winactie, terwijl ik zo graag iets wil maken voor m'n moeder! Ze haakt zich altijd helemaal gek voor anderen voor verjaardagen, bruiloften, of als er een baby'tje wordt geboren.. ze heeft me vorig jaar ook leren haken, dus wie weet, als ik win, kan ik een leuk patroon uitproberen! Een gehaakt beestje vind ik ook altijd het leukst om weg te geven :)

    ReplyDelete
  68. Oh wat leuk! Ik waag graag mijn kans :-)
    Groetjes van Frullemieke

    ReplyDelete
  69. This looks like a fun great book! Love the critters :-). Thank you for the chance!

    ReplyDelete
  70. Dit boekje heb ik nog niet eerder gezien, ziet er leuk uit! ! Groetjes, Jantine

    ReplyDelete
  71. Inderdaad een fun giveaway !
    Daar doe ik graag voor mee

    Groetjes van An

    ReplyDelete
  72. oww wat een schattige beestjes staan er in dit boek!! ik waag ook een gokje!

    ReplyDelete
  73. Wat een schattige bungels! Ik doe graag mee aan deze leuke give-away, maar zelfs als ik niet win, denk ik dat ik een paar van die bungels zal moeten maken. Mijn dochtertje van 4 vind ze ook geweldig namelijk!

    ReplyDelete
  74. Iedere haakster zou toch zo`n boekje willen winnen?
    Nou ikke wel hoor en doe dan ook graag mee!

    Groetjes Joke
    (Elfi-Jo)

    ReplyDelete
  75. Ik "bungel" graag mee met deze verloting.

    ReplyDelete
  76. Leuk cadeau en ook ik wil dit boekje wel.
    Groet, José

    ReplyDelete
  77. Erg leuk. Op het moment heb ik veel zwangere mensen in mijn kennissenkring. Dus zou ik wel een poging willen wagen om zo'n mooie knuffel te maken. Ik die graag mee!

    ReplyDelete
  78. Super!Ben een beetje verslaafd aan het haken/ breien van knuffels...en ja wie niet waagt, niet wint. in doe graag mee.
    Groetjes, Viviane

    ReplyDelete
  79. Weer zo'n leuke boek. Graag doe ik mee met de give away

    ReplyDelete
  80. Wat een leuk boekje ,waag een gokje.

    ReplyDelete
  81. je verwend ons met je mooie give aways

    ik ben ook niet van de hele kleine haaknaalden (althans ben er nog niet echt mee bezig geweest haha ) maar een bungeltje op 3.0 kan misschien ook wel, dan wordt het gewoon een bungel ♥

    liefs jenneke

    ReplyDelete
  82. Ziet er super leuk uit dit boekje, hierbij geef ik me dan ook graag op, om kans te maken op dit boekje!
    Wat een leuke actie weer.
    Fijne dag en groetjes Renate

    ReplyDelete
  83. O, dat ziet er leuk uit! Ik doe graag mee!
    Groetjes, Evelyne

    ReplyDelete
  84. Ik doe graag mee
    Leuk voor de kids
    Gt selda

    ReplyDelete
  85. Owww wat een leuk boekje toch weer! Ik kan niet anders (haakverslaafd ik beken het, ontkennen heeft geen zin meer hahaha) dan volmondig te zeggen: ik doe heeeeel graag mee en waag ook een kansje!

    Liefs Moos

    ReplyDelete
  86. piep leuk weer een give away, ik zou het boekje schenken aan ene lieve vriendin die 50 popjes haakt momenteel voor het huwelijk van onz dochter, ze zou er superblij mee zijn, want ze is een superkleuterjuf

    succes aan allen

    knufje mieke

    ReplyDelete
  87. wat heb jij toch altijd leuk 'kadootjes' weg te geve leuke recentie trouwens. Ik doe heel graag mee, zou toch leuk zijn om voor mijn broer, die al jaren met Mr. Bungels (zo'n bungelmuisje dat je ooit bij de C1000 kon sparen) aan zijn sleutelbos,één zelfgemaakt bungelsleutelhanger te maken. En voor mn man, neefje, nichtje, schoonzus, moedr, etc. ;) het boekje is hier meer dan welkom zoals je ziet.

    groetjes, Anja

    ReplyDelete
  88. Ik bungel van vreugde met zo'n leuke give away actie :D

    ReplyDelete
  89. Weer zo'n leuke weggever! Ik zie dit boek al regelmatig voorbij komen op diverse blogs/fb. Lijkt me een superleuk boek, ook voor de freubelkinderen van de freubelaars ;-) Ik waag graag een kansje!

    ReplyDelete
  90. Ja!!!! Ik wil ook heel graag meedoen!! Love haakboekjes!!! <3

    ReplyDelete
  91. Dit boekje heb ik nog niet in m'n haakboekjescollectie, dus ik doe graag mee!
    Groetjes Carina

    ReplyDelete
  92. Oh, die rups rechtsboven op het boekje, die zou ik graag maken! Ziet er super grappig uit. Ik doe dus graag mee.

    ReplyDelete
  93. Ook ik wil zou het leuk vinden dit boekje te krijgen. Op dit moment ben ik helemaal op de "kleine-frutsel-haak-toer". In weinig tijd heb je een heel leuk resultaat, ideaal :0)

    ReplyDelete
  94. een superleuk boek!!!! ik doe heel graag mee! haakse janneke

    ReplyDelete
  95. Oeh, deze lijkt me echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gaaf! Ben namelijk aan het haken voor kinderen die het minder goed hebben om in een kerstcadeautje te stoppen, dus deze uitleg van knuffels zouden erg goed van pas komen!

    Groetjes Jolien

    ReplyDelete
  96. Alleen al de foto van de cover van het boekje doet mij watertanden. Ik zou deze heel graag winnen. Misschien heb ik deze keer geluk?

    ReplyDelete
  97. 4mm is my favourite hook with doing my squares and if this book is in english and use the 4mm hook to make these lovely toys then it would become a great favourite toy making book for me.

    ReplyDelete
  98. Gaaf boekje! Het varkentje lijkt me ook echt super! :) Ik waag een kansje.
    Groetjes, Janne

    ReplyDelete
  99. Wat een grappige beestjes.
    Ik maak ook graag kans op het leuke boekje.
    Groet, Linda

    ReplyDelete
  100. Het lijkt me een ontzettend leuk boekje. Leuk formaat knuffeltjes om te maken in de vakantie.
    Groeten Marion

    ReplyDelete
  101. Het boekje ziet er leuk uit! Ik waag dan ook graag een kansje.
    Groetjes minke

    ReplyDelete
  102. De voorkant ziet er al heel leuk uit,en na jouw boekverslag heb ik helemaal zin om aan de slag te gaan,wie weet ben ik de gelukkige

    ReplyDelete
  103. whahaha...deelnemer 104 meld zich...jemig wat veel, maar ik ga toch een poging wagen voor dit leuke boekje...you never know:-))!! Grtzz..Maddy

    ReplyDelete
  104. Geweldige actie met een super leuk boekje, mijn meiden zijn gek op bungels dus uiteraard waag ik ook een gokje
    Groetjes Monique vd Poll

    ReplyDelete
  105. Ik doe graag mee leuke actie. Zal mn kleinzoon geweldig vinden.. ben alleen niet goed in t lezen er van maar dan maar wat langer er over doen
    Groetjes nelly van det staak

    ReplyDelete
  106. Leuk boekje zeg, die kende ik nog niet. Lijkt me een heel geschikt boekje voor de vakantie. Lekker op de camping bungels haken.

    Groetjes,
    Renske

    ReplyDelete
  107. Na het lezen van je recensie lijkt het me een heel leuk boekje, en het zou zeker passen in mijn boekenkast naast de andere haakboeken!
    Groetjes, Ria

    ReplyDelete
  108. Dat klinkt erg leuk allemaal! Die past vast nog wel ergens in mijn boekenkast
    Ik waag graag een gokje! Fijne dag! Dinaz ♥

    ReplyDelete
  109. wil weer heel graag meedoen. hopelijk gaat het toch een keer lukken...

    ReplyDelete
  110. Oh, wat een leuk boekje. Ik doe graag een gokje en zo te zien ben ik niet de enige haha.

    Groetjes, Monique

    ReplyDelete
  111. Wat een leuk boekje! Die heb ik nog niet tussen mijn verzameling. Altijd leuk om te winnen natuurlijk.

    Groetjes Imara

    ReplyDelete
  112. Jaaaaaaaaa ... Ik zag het boekje van de week al voorbij komen. Het sprak me gelijk aan. Bij deze doe ik dan natuurlijk met deze leuke actie mee!!

    Groetjes, Silvia

    ReplyDelete
  113. Wat een leuk boekje, ik waag ook graag een kansje. Ben er zeker van dar de kids er iets leuks kn gaan vinden :-) x

    ReplyDelete
  114. Leuk hoor! Ook ik wil wel een poging doen, je weet maar nooit. Wie weet win ik eens iets. Het boekje ziet er superleuk uit. Groetjes, Rennie

    ReplyDelete
  115. Mooi boekje, staat op mijn verlanglijstje - ik doe mee!

    ReplyDelete
  116. Wat een leuke give away! Het boekje staat op mijn verlanglijstje duzzz... Ik doe heel graag mee!

    Liefs van Marieke

    ReplyDelete
  117. Hallo. Het boekje ziet er leuk uit vooral die rups rechts in de bovenhoek. Leuk om het neefje van mijn vriend cadeau te geven als hij 1jaar wordt. Ga er niet vanuit dat het boekje wil want tja ik behoor nooit tot de gelukkigen.

    ReplyDelete
  118. super leuke give away, ik doe graag mee
    groetjes Valerie

    ReplyDelete
  119. Oooh! Die wil ik super graag winnen! groetjes Talitha

    ReplyDelete
  120. Wat een leuke give away! Ik loot graag mee.

    ReplyDelete
  121. Wat een ontzettend leuk boekje. Die zou ik wel graag willen winnen.....

    ReplyDelete
  122. Dat zijn superleuke knuffels! Ik waag dus een kans samen met mijn dochter.
    En waarom zou je ze niet met naald 4 haken, dan worden ze gewoon wat groter.
    Emma en Abby A.

    ReplyDelete
  123. Alweer zo'n leuke give-away. Meestal kan ik niet reageren, met de iPad wil dat niet zo goed. Maar deze keer wil ik de kans niet voorbij laten gaan. En je meteen even vertellen dat ik enorm van je blog en berichtjes geniet.
    Groetjes,
    Barbara

    ReplyDelete
  124. Ook ik wil graag een gokje wagen!
    Lijkt me een leuk boekje voor bij de verzameling!

    Groet, Corine

    ReplyDelete
  125. waag ook graag een gokje en doe graag mee krijg hem alleen niet op mijn blog geplaatst heb wat blog problemen

    ReplyDelete
  126. Ze maakt echt superleuke dingen, dus ik doe ook graag mee.
    Groetjes Renate

    ReplyDelete
  127. De diertjes zijn schattig, dus ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  128. Wat een leuk boekje, de figuurtjes zijn zo schattig! Ik waag graag ook een kansje.
    Groetjes Bep

    ReplyDelete
  129. Ziet er erg leuk uit! Ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  130. Leuk ik doe graag mee ^^ past goed bij mijn dochter met haar knuffel obsessie hahaha. ze vraagt telkens of ik nog weer een knuffel wil haken.

    ReplyDelete
  131. Dat boekje lijkt me ook superleuk, en ik haak eerlijk gezegd liever met een haaknaald 2 of 3, dan met 4 of 5, dus dit lijkt me prima. Ik doe graag mee.
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    ReplyDelete
  132. Ooooh wat een leuje giveaway ik doe graag mee

    ReplyDelete
  133. Helemaal leuk dat boekje.Ik doe graag mee.
    groetjes joke

    ReplyDelete
  134. het lijkt me zóóóó'n leuk boekje, ik doe graag mee!!

    groetjes,
    Carole

    ReplyDelete
  135. Wat een geweldig leuke give away! Ik doe heel graag mee. Lijkt me zo gezellig om te haken.

    ReplyDelete
  136. wat een leuke give away, graag doe ik mee.

    ReplyDelete
  137. Wat een leuk boekje, ik ben gek op poppetjes met bungel beentjes, lijkt me erg leuk om te haken.
    Ik doe graag mee met deze give away.

    ReplyDelete
  138. Antoinette EssenburgJuly 11, 2013 at 6:29 PM

    Wat een leuk boekje is dit! Ik doen dan ook graag mee aan deze give away

    ReplyDelete
  139. ik waag een gokje en doe graag mee met deze leuke give away.

    ReplyDelete
  140. Lijkt me een leuk boekje, dus ik doe mee.

    ReplyDelete
  141. Wat veel opgaves, als ik daaruit moet winnen? Was vanmiddag in de stad maar beide boekenwinkels hadden het niet. Dus..... hoop dat ik win.

    De handwerkmiep

    ReplyDelete
  142. Wat een grappig boekje ,
    ik doe mee :)
    groetjes trudette

    ReplyDelete
  143. Jaaaahhhhhh wat leuk, ik ben flieft op het rode kevertje wat er in staat
    Liefs Moon

    ReplyDelete
  144. oooooooohhhhhhhhh !!! ik ben fan hoor , dus waag ik een superklein kansje om dit boekje te winnen , zo leuk wiebelende knuffeltjes

    ReplyDelete
  145. Én van de recensie én van het boekje kan ik blij en enthousiast worden. Een week geleden eindelijk wat basis kleuren Catania aangeschaft en nu daadwerkelijk begonnen (terwijl ik al ruim een jaar allerlei blogs volg).
    Ik ben nieuwsgierig...........
    Groeten Janine

    ReplyDelete
  146. super,super super, wij wagen ook een kansje:D, leuke werkjes voor de vakantie,hihi

    groetjes mingle-mangle crochet

    ReplyDelete
  147. Wauw wat een belangstelling zeg!! Ondank de vele reacties wil ik mij graag aan sluiten in de rij en een gokje wagen voor dit mooie boekje!!

    Groeten Irene

    ReplyDelete
  148. Leuk! Nieuwe patronen voor leuke knuffels zijn altijd welkom. Mijn zoontje kan altijd wat nieuws gebruiken. ;)

    ReplyDelete
  149. Heel leuk... Wil wel een gokje wagen, al win ik nooit iets....
    Ik volg je blog zoveel als ik kan.
    Heb overigens pas het boekje met de dierenhangers gekregen... Aangezien de keuze te moeilijk was om een beestje te kiezen, heb ik maar ellenmaat ze allemaal te maken... Ben nog niet helemaal klaar, maar een nieuw boekje is altijd welkom ;)

    Zus

    ReplyDelete
  150. Wat een leuke Give Away. Ik heb het al in huis en ben bezig met het eerste bungelbeestje.
    Hij wordt echt leuk. veel succes voor iedereen die een gokje waagt.

    Groetjes, Margaret

    ReplyDelete
  151. Looks cute and interesting.I would love to have this book,thank you for the chance to win it.

    ReplyDelete
  152. My kids would love it if I won this book!

    ReplyDelete
  153. These projects look adorable! I've been wanting to try amigurumi and this sounds like a wonderful book. Thank you so much for offering the giveaway :)

    ReplyDelete
  154. The book will definitely be fun for amigurumi toys are great gifts for any occasion. Thanks for the wonderful giveaway. Wishing you a great Friday and weekend.

    Hugs from Usha
    all the way from warm Malaysia
    usharaneem@yahoo.com

    ReplyDelete
  155. Hoi Annemarie,

    Super leuke give-away!
    Ik doe weer een gokje...

    Fijn weekend,
    Groetjes Eef

    ReplyDelete
  156. Waaninnig leuk boekje, alleen al de naam... Van die heerlijke mee-sleep-knuffels. Ja hoor, ook ik ding graag mee naar deze leuke give-away :-)

    ReplyDelete
  157. Iedereen wil toch wel zo'n leuk boekje. Daarom doe ik ook mee.

    ReplyDelete
  158. Goedemorgen,
    Leuk bungel knuffels.
    Graag doe ik mee met deze give-away.
    Wie wil niet een boekje winnen.

    ReplyDelete
  159. Ik doe graag mee aan de give away. Ben erg benieued naar dit boek. Heb m nog niet in kunnen kijken want waar ik kwam was hij steeds uitverkocht =)
    Liefs,
    Mriek

    ReplyDelete
  160. ohh die is leuk! ook ik ga er een gokje op wagen.
    Ik krijg al meteen wat leuke ideeën voor cadeaus!

    ReplyDelete
  161. Wat een leuk boekje, ik doe graag mee om weer nieuwe projectjes te maken

    ReplyDelete
  162. Leuk, leuk. Ik maak graag een kans.

    Groetjes Zelda

    ReplyDelete
  163. Wat ziet die rups er leuk uit zeg! Ik doe graag mee :)

    ReplyDelete
  164. Ik maak heel graag kans op dit leuke boekje! Groetjes Margaret

    ReplyDelete
  165. Ik doe graag mee, nog net op tijd zie ik dit bericht! :)

    ReplyDelete
  166. Zo een leuk boekje, ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  167. Wat lijkt mij dat een leuk boekje ! Ze lijken wel op die gelukshangers/poppetje's uit dat laatste boekje alleen dan een grotere versie !
    Ik zou heel graag mee willen loten hoor, met deze gave give-away ! Ik houd mijn duimen gekruist ;-) !

    Groetjes,

    Caroline

    ReplyDelete
  168. Leuke knuffeltjes! En waarom niet gewoon met haaknaald 4 proberen? Dan worden ze gewoon een beetje groter.
    Ik doe graag mee.
    Groetjes, Alyt

    ReplyDelete
  169. O, wat vind ik die bungelknuffels leuk!
    Ik voel in mijn handen al prettige jeuk.
    Wat zou ik graag zo'n boekje winnen,
    om dan de haakuren aan elkaar te spinnen.
    Ik zou dan alle bungelknuffels haken
    en zo voor mijn zoontje een leuke vriendjesclub maken.

    ReplyDelete
  170. Wat ziet dat er leuk uit zeg! Daar wil ik ook wel een gokje voor wagen.

    Groetjes Mieke

    ReplyDelete
  171. Tja ik zal wel de hekkensluiter zijn op dit tijdstip voor zaterdag ;-)Maar ja zo'n leuke give-away wil ik natuurlijk niet missen. Zoooo leuk en past nog prima in de vakantiehaaktas!
    (al is ik maar niet fingers-crossed in slaap dommel)hihihi
    Groetjes en zomersproetjes,

    Sandra

    ReplyDelete
  172. Toch nog op de valreep een reactie van mij. Ik zou deze give-away ook heel graag winnen.

    Groetjes, Janet

    ReplyDelete
  173. Ben een beetje laat met mijn reactie. ik zag gister voor het eerst deze blog, maar ik zou graag meedoen met deze actie. Groetjes Corine

    ReplyDelete
  174. it's always nice to have another crochet book!

    ReplyDelete
  175. ach wat zou ik dat graag winnen, leuk om bezig te blijven in deze tijd dat iedereen om me heen op vakantie gaat.Misschien kan ik de kinderen wiens konijntjes hier nu logeren verrassen met een leuke bungel!

    ReplyDelete