Thursday, December 29, 2011

Last post of 2011!





















27 comments:

  1. Happy New Year! Hope all your plans become true!

    ReplyDelete
  2. Wat geweldig, oud & nieuw in Londen, onwijs bijzonder lijkt me dat!
    Zo te lezen ben jij drukker dan druk en weet je het allemaal prima te combineren, respect daarvoor. Heel veel geluk in 2012 !

    ReplyDelete
  3. Geniet van een fantastische jaarwisseling in London!!!! Heel veel liefde, geluk en gezondheid voor 2012!!!!

    ReplyDelete
  4. veel plezier in engeland en ik wens je ook alvast een heel gelukkig 2012
    groetjes hester

    ReplyDelete
  5. Ik wens je een sprankelend 2012 toe.

    ReplyDelete
  6. annemarie, maak er een fijn jaareinde van daar in londen ! En bedankt voor al die tijd je link your stuff te organiseren !

    ReplyDelete
  7. Ik wens u alles wat maar wenselijk is voor 2012 en hartelijk dank voor het plaatsen van onze maaksels!!!!

    ReplyDelete
  8. Ook een fijne start voor 2012 gewenst! Haak ze...

    ReplyDelete
  9. Olá muito prazer!!
    Encontrei o blog de croche mais LIINDO do MUNDO!!rsrs.
    Quanta coisa liinda de croche tem aqui!!!
    Vou voltar outras vezez pois faltou ve muita coisa ainda!!rsrs.
    beijos!!
    Marcia.

    ReplyDelete
  10. Wat heb je een druk jaar gehad!!!! Ik wens je alle goeds toe voor komend jaar en dank voor je gastvrijheid en je creativiteit die je deelt met de rest van de wereld. Ik hoop dat je enorm geniet van Londen want ik denk dat het daar wel bijzonder is om te zijn rond deze tijd!

    ReplyDelete
  11. Heel veel plezier in londen (en dat zal beslist wel lukken!), al het Goede toegewenst voor 2012!
    Hartelijke groet, Jeanet

    ReplyDelete
  12. Sretna Nova godina!!! :)

    ReplyDelete
  13. Geniet van Londen en al het goeds voor 2012.

    Gr Nancy.

    ReplyDelete
  14. Bonne Année 2012 !
    Enjoy it !
    Hug
    Anna

    ReplyDelete
  15. Wauw, Oud en Nieuw vieren in London. Heel veel plezier!
    En voor jou en jouw familie ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. En jij ook bedankt voor het mogelijk maken om nieuwe leuke blogs te ontdekken. Laat 2012 maar weer zo'n kleurrijk en creatief jaar worden.

    Liefs, Liane

    ReplyDelete
  16. Have a great 2012! I wish you good energy for moving house and lots of joy in your new home!

    ReplyDelete
  17. Jij ook een goed uiteinde en een fantastisch nieuw jaar toegewenst!
    Dank je wel voor elke week een link-your-stuff!

    ReplyDelete
  18. Veel plezier in Londen!!!! En natuurlijk alvast een heel gelukkig nieuwjaar!!

    ReplyDelete
  19. Happy New Year!
    hugs from Portugal,
    marlene

    ReplyDelete
  20. Veel plezier in Londen! En de beste wensen voor het nieuwe jaar^_^

    ReplyDelete
  21. Ik wens je een heel creatief 2012
    en dat ik nog veel leuks op je blog mag lezen
    Liefs zohra

    ReplyDelete
  22. Ik wens je een heel Gelukkig Nieuwjaar. Wat heb je het druk gehad en wat heb je een boel leuke dingen gedaan. Ik hoop dat dit volgend jaar weer gebeurt. Ik geniet van je blog en de mogelijkheid die je biedt om mijn kaartenwinkeltje te promoten. Liefs van Geri

    ReplyDelete
  23. De todo corazón le deseo un muy feliz año 2012...cariños

    ReplyDelete